maandag 13 juni 2011

Ezeltje voor mijn vader

Het ezeltje is eindelijk naar tevredenheid klaar. Mooi op tijd (hij krijgt hem op vaderdag omdat hij zo gek van ezeltjes is en hij dol is op zijn groentetuin), maar om eerlijk te zijn ben ik hem wel een beetje zat. Niet om naar te kijken, maar om aan te werken. De groenten waren leuk om te maken, maar ezeltjesgrijs is zooooo saai......
En dan die rot garen; nou ja, daar heb ik van geleerd. Voor degene die er eerder overheen heeft gelezen: het is een patroon uit een oude Ariadne. Vraag me niet welke, want ik heb het patroon gekregen van Joke Klein.
Hier het resultaat:







In verband met copyright wordt dit patroon niet meer gedeeld.

160 opmerkingen:

Tamara Gaal zei

Ik vind hem ontzettend lief!!!
Heel mooi gemaakt!

Groetjes Tamara.

Remco zei

Hij is prachtig geworden, terecht iets om trots op te zijn.
Je vader zal hem wel prachtig vinden, ik ben trots op je!

mums zei

Hij is echt fantastisch geworden!
Leuk kadootje, daar is je vader vast heel blij mee!
Echt heel mooi! En wat ga je nu doen : )?

groetjes, Maaike

Roxy zei

Wat is deze leuk zeg! Pff zeker ook veel werk!
Nou ik ben idd wel erg blij met het resultaat van het egeltje, dat maakt heel veel goed, gelukkig haha.

groetjes Roxy.

Anoniem zei

Zo he die ziet er weer geweldig uit toppie !!!
Super mooi gemaakt

x Simone

Angélique zei

Dank jullie wel voor de lieve reacties!

joke.klein zei

Hij is prachtig geworden!
(dit is een test om te kijken of het nu wel lukt om een reactie te plaatsen)

Amigurumikraam zei

Hee Angelique, hij is echt prachtig geworden! Helemaal super! Je vader zal vast blij en vooral heel trots zijn.

Annemiek zei

Wauw! Wat weer ontzettend mooi! Een super leuke ezel!

Hallo Peetje zei

Hij is echt heel leuk geworden, zo aandoenlijk lief. Een speciaaltje voor je vader zeker omdat er zoveel van jezelf inzit. Wat zal hij trots zijn met dit zelfgemaakte cadeautje.. alvast een hele fijne dag gewenst met vaderdag.

Angélique zei

Dank jullie wel!

Pii_Chii zei

Ik ben verliefd!
Hij is zoooo mooi!!

Angélique zei

Nu moet ik blozen omdat jij verliefd bent.....
(ik mis de smiley's hier)

Rachel zei

Wow, wat een super lief beestje! En mooi gelukt ook. Ben via via bij je terecht gekomen maar ga je volgen. Enne... mocht je er ooit achter komen waar je het patroon vandaan hebt, ik zou het graag van je horen want ik vind hem echt top!

Groetjes,
Rachel

Anoniem zei

Supermooi is ie geworden. Dat je vader er blij mee was, heb ik al gelezen!!

Groetjes Thea♥

Crea by Thea

Jenny zei

Kan me voorstellen dat je vader hier blij mee was...Super super mooi echt een plaatje om te zien!!
Wat een werk meid, dit is nou echt iets waar ik me niet in kan vinden al die losse stukken aan elkaar zetten daar heb ik denk ik de vingers niet voor.

Groetjes Jenny

Angélique zei

Dank je wel Jenny! Ik heb het wel erg leuk gevonden om hem te maken en zeker om te geven. Ik kijk juist tegen die grote dekens op, dat ken jij weer zo mooi.

Annemiek zei

Hoi Angélque,
Mag ik vragen hoe jij dat label hebt gemaakt? Of waar je dat zo kan bestellen en hoe dat heet. ik heb al een beetje gezocht op het internet, maar er is zo veel, en allerlei soorten: strijklabel, statijn etc..
Wil jij mij even helpen, met wat informatie?
Groetjes, Annemiek

Sandra zei

Hey Angélique,

Een tijdje geleden stuurde je me het patroon van dit mega schattige ezeltje. Ik beloofde foto's als hij klaar was. Je kunt de foto's op mijn blog bekijken.

Nogmaals heel erg bedankt voor het patroon. (ennuh, ook ik was dat grijs op den duur helemaal zat ;))

Groetjes,
Sandra

Angélique zei

Sandra, wat ontzettend leuk dat je hem hebt gemaakt1 Ik heb hem al gezien, maar kan niet reageren, ben wel je blog gaan volgen. Je bent de eerste die hem af heeft, voor zover ik gezien heb.

OnePerfectDay zei

He's just perfect!!

gerrie zei

Oh ik vind hem geweldig, mag ik zo brutaal wezen om het patroon van je te kopen, Groetjes Gerrie

Corina zei

Hij is wel heel heel leuk geworden!

Angélique zei

Dank jullie wel/thank you very much!

Anoniem zei

hallo angelique
zou je me dat patroon van de ezel willen sturenmijn neefje is verstandelijk gehandicap en spaar ezels.
als er kosten aan verbonden zijn wil ik die best betalen.

leonne janssen
sutu55nf@kpnmail.nl

Atalanta zei

Een beetje late reactie, maar ik heb je blog net gevonden en moet even reageren op het ezeltje... Wat een prachtig stuk haakkunst! Ik heb zelf pas een poesje gehaakt maar het blijkt niet echt mijn ding te zijn. Dit beestje loopt bijna weg... zo levensecht en dan die groenten in z'n mandjes... kan me voorstellen dat je vader er dol op is!
Complimenten hoor.
Verder ga ik ook wat doen moet je werkwijze om haakwerk stijf te maken. Ik heb het in december met suikerwater gedaan, maar dit lijkt me veel beter.
Succes met al je projecten verder!

Angélique zei

Nou, dank je wel! (bloos...)
Oefening baart kunst. Dit is wel een beetje lastig patroon, maar er zijn zoveel eenvoudige patronen te vinden! Veel succes met haken én stijven ;-)

Henny's kaarten en beestenboel zei

Hallo ik ben hem nu aan het haken en vind die van jou erg leuk geworden hoop dat je vader dat ook vond?maar dat zal vast wel .veel haak plezier nog.
gr Henny

Marjan zei

Oooh, heel mooi, jouw ezeltje !
Ik had hem al eerder voorbij zien komen, waarschijnlijk op hyves denk ik.
Na jouw reactie moest ik hem toch even opzoeken, hoor !
Hij is superleuk !
Bedankt voor jouw reactie, groetjes Marjan.

Anoniem zei

Echt , prachtig !!!
Mijn zoon van 5 wil hem elke dag even zien , dus ik heb de foto nu op mijn pc als achergrond .
Ik ben sinds kort weer aan het handwerken , en hoop dat ik van jou het patroon mag .
Zodat ik voor mijn zoon zijn eigen ezeltje kan maken .

Al vast bedankt

Angélique zei

Ik wil je graag het patroon toesturen, maar dan heb ik echt wel een email-adres van je nodig. Als je me even een mailtje stuurt met je eigen email-adres, dan kun je spoedig beginnen ;-)

Anoniem zei

Wat erg leuk, zou ik het patroon ook mogen hebben?
Ik was op zoek naar een patroon van een poes, maar kan die niet vinden

Anoniem zei

Mail adres hapvveen@xs4all.nl

My Cozy Nest zei



Groetjes van Ivonne


p.s. ik lees hier tussen de reactie dat het mogelijk is het patroon te ontvangen?
mocht het kunnen.... graag....
vonneivonne@hotmail.com

My Cozy Nest zei



Groetjes van Ivonne


p.s. ik lees hier tussen de reactie dat het mogelijk is het patroon te ontvangen?
mocht het kunnen.... graag....
vonneivonne@hotmail.com

Suzanne zei

Heel mooi ezeltje!!

Zou ik het patroon ook mogen hebben?

Sweetsuusje@hotmail.com

Alvast bedankt!!

Groetjes Suzanne

Anoniem zei

zou je het me kunnen doorsturen? Tis echt een super mooi ezeltje.

kirsten-dekeyser@hotmail.com

Groetjes Kirsten

Vera de Gries zei

Wat een ontzettend lief ezeltje! Ik ga het even onthouden dat ik hem bij jou gezien heb, wie weet heb ik er binnenkort een keer tijd voor!

Groetjes, Vera
http://veranadine.blogspot.nl/

Anoniem zei

Hallo,
Wat een schatje. Zou heel graag het patroontje voor mijn moeder (89 jaar) willen hebben. Zij haakt en breit voor haar achterkleinkinderen allerhande dieren maar een ezeltje is er nog niet bij.
Groetjes
Miny
miny@paparaci.nl

Inge zei

ik vind hem super mooi, kan je mij het patroon eventueel bezorgen op simons@bbf.be?

Alvast bedankt

Olga zei

Hai, wat een leuke ezel. Mag ik van jou de patronen van ezel en groente mand +inhoud ontvangen via mail? ozanders@gmail.com

Ezelopvang Kreta zei

Hoi Angelique,

Ik zal graag het patroon van de ezel en mand willen ontvangen.
Vindt hem super, we willen hem graag gaan haken voor de verkoop van onze stichting Ezelopvang Kreta.
Is het heel moeilijk? Is alweer heel wat jaartjes geleden.
Alvast heel erg bedankt.

Met vriendelijke groet, Diana

info@ezelopvangkreta.eu

www.ezelopvangkreta.eu

Anoniem zei

Prachtig ezeltje met toebehoren. Echt heel knap gemaakt en otworpen!! Zou ik het patroon kunnen incl. de mandjes met groente e.d. krijgen zodat ik hem voor mijn kleindochter kan gaan maken. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Lucia

lucialiduina@hotmail.com

Anoniem zei

wat een leuk ezeltje.
zou u mij het patroon toe kunnen mailen, met de mandjes met groente en fruit naar nebskamp@live.nl
alvast bedankt
groet nanda

Anoniem zei

Hey Angélique,

Sinds kort ben ik ook begonnen met amigurumi, heel leuk. Heb ondertussen een Hello kitty (verkleed als lieveheersbeestje), Dribbel, een bruine aap. Dit ezeltje zou er perfect bij passen. Zou jij mij dat patroon kunnen door mailen?
monheim.hyun.ah@hotmail.com
Alvast bedankt.

Groetjes Youna

Anoniem zei

Goedemorgen Angelique,

Ik ben helemaal gek op ezeltjes; koop ook geregeld bij de ezelopvang in Elsloo. Daar zag ik ook het gehaakte ezeltje. Ik vind het ezeltje zo leuk. Zou ik daarom het patroon van het ezeltje kunnen krijgen.

Alvast hartelijk dank.

Groetjes,
Ingrid
i.wilming@upcmail.nl

Anoniem zei

Wat zou ik graag het patroon van het ezeltje willen hebben voor mijn kerststalletje

een lieve groet Irene
Eneri0703@hotmail.com

Anoniem zei

Hey Angelique!

Wat n superlieverd. Mijn vriend en ik zijn ook helemaal weg van ezeltjes. Ik zou het leuk vinden om deze voor hem te maken. Je hebt de vraag zo te zien al heel wat keren gehad: zou je mij ook het patroontje kunnen sturen? Alvast super bedankt!!
emailadres: rally.lover@hotmail.com

Groetjes
Chantal

MissRianne zei

Wat een ontzettend leuk en lief ezeltje. Levensecht!! :D Ik zou graag het patroon van je overnemen :) Zie in je laatste berichtjes dat ik niet de enige ben die er naar vraagt. Ik heb ook een blog hier, zou je me daar een berichtje willen sturen? www.missrianne.blogspot.com

Alvast bedankt! Groetjes Rianne

Mootje88 zei

Wauw.... Ideaal voor een leuk cadeautje voor ezelfans! Zou ik het patroon mogen? Alvast heel erg bedankt! Mijn mail: monique_schut@hotmail.com

Lieve groetjes!

Anoniem zei

Hij is echt superlief! Zou je mij ajb het patroon kunnen bezorgen + dat voor het groentenmandje? Alvast heel erg bedankt!
Mijn e-mail adres is inge_hodl@yahoo.co.uk.

Unknown zei

Hoi,

Hoe koddig is da ezeltje, zou je mij het patroon kunnen doormailen?
Youn_cassandrake@hotmail.com
Alvast bedankt
Cassandra

Anoniem zei

Oh, zo mooi!!! Kan u mij het patroon mailen, mijn vriendin is een ezeltjes fan.
Veel dank!!!! lievedirken@hotmail.com

Anoniem zei

prachtig ezeltje ziu ik het patrooontje ook mogen hebben alvast hartelijk dank

marinaba10@hotmail.com

Anoniem zei

een prachtig ezeltje zou ik het patoontje mogen ontvangen alvast bedankt

s.vd.broeck@hotmail.com

Anoniem zei

Hoi,

Ik ben al een poosje op zoek naar een leuk patroontje van een ezeltje om cadeau te doen aan de asinotherepeute (= ezeltherapie) van mijn zoon en dochter. Wil je mij deze doorsturen? Alvast hartelijk bedankt.

ingrid69@caiway.nl

Preeti zei

Very cute Donkey! The sack on his back makes him even cuter:) I don't know amigurumi but always feel like making one seeing those small creations:) your work is wonderful!

Angélique zei

Thank you very much and welcome on my blog :-)

Corrie zei


Hallo Angelique Wat een leuke dingen haak je prachtig.
Zou ik het patroon van de ezel met mandjes mogen hebben
van.Zou het erg leuk vinden.Mijn e-mail is
cbeijeman@gmail.com.Alvast bedankt.Corrie

Jeanet zei

Wat een ontzettend leuk patroon.. ik kwam het tegen op Pinterest. Zou ik als wildvreemde de patroontjes ook mogen? ;)
Mijn zoontje zit in groep 2, waar elke 2 weken één letter centraal staat. Ik haak dan elke keer iets voor in de klas wat met die letter begint.
Dit is zoooo ontzettend leuk voor de E!!

boessenkooljeanet@hotmail.com
Zou het erg waarderen.

Anoniem zei

Hello Angelique.I was trying to find the best donkey pattern, to make it for my husband, and when I saw this I loved it. It is the best. Could you please please send it to me? I would really appreciate it. My email is
mariven@hol.gr.
Thank you very much
Maria

Anoniem zei

Hallo Angelique,
wat een geweldig ezeltje. Graag zou ik van jou het patroontje toegezonden krijgen, met het fruit en de mandjes.
Alvast bedankt.
mariannevlaar@hotmail.nl

Anoniem zei

Hey Angelique
Zou je me het patroontje willen doorsturen aub? Ik vind het zo schattig!! lotje_snoeks@hotmail.com
Dankuwel!!!

Anoniem zei

Wow echt zo gaaf, zou je mij het patroon van het ezeltje en bijbehorende willen doorsturen?
patricia_twigt@hotmail.com
Alvast thanks!

Groetjes Patricia

Anoniem zei

Oef wat een reacties en vragen of je het patroon zou willen sturen! Maar hij is wel echt super leuk!
dus ga ik toch ook nog even brutaal zijn met de vraag of je hem ook naar mij toe zou willen sturen;)
Mvg
Char
L_otje@hotmail.com

Angeline zei

Deze vind ik zo ontzettend leuk,al die groente,e.d...wat heb je dat knap gedaan zeg

raiza zei

Ik zou heel graag het patroon van het ezeltje met de tasjes van je ontvangen

Angélique zei

Dat wil ik je wel sturen, maar dan heb ik wel een e-mailadres van je nodig, dat kun je naar me sturen middels mijn emailadres, dat je in mijn profiel kunt vinden (bij jou is dat niet zichtbaar)

Marl33ntje zei

Hoi Angélique,

Het ezeltje wat jij gemaakt hebt ziet er echt super uit!
Ik ben nu ook bezig met het patroon uit de Ariadne, maar ik vind het best een lastig patroon. Her en der pas ik het patroon dan ook aan. De kop is nu af.
Ik vroeg me af hoe jij het lijfje hebt gedaan? Vanaf de 22e toer vind ik het wat abracadabra. (Vind sowieso de meerderingen in het hele paroon wat apart.. ) Maar ik kan me voorstellen dat je dan een platte rug en een uitpuilend buikje krijgt voor het ezeltje.
Heb jij of iemand anders die het ezeltje af heeft (of mee bezig is) een tip hoe ik dit moet interpreteren en kan doen?
Bedankt!

Groetjes Marleen

Lientjes Haakcreaties zei

Hallo Angelique,

Zou ik van jou ook het patroon kunnen krijgen voor het ezeltje?
Vind hem ontzettend leuk gemaakt!

carolienpool@hotmail.com

frouwktje zei

Hallo
Ik heb het ezeltje gezien en ben er weg van,wat een pracht.

groetjes

Angélique zei

Ja, het is een lastige. Lang geleden dat ik hem gemaakt heb, ik zal mijn best doen.
De rug moet inderdaad hol zijn en de buik bol.
Waarschijnlijk zit het probleem in toer 22: meerder in de eerste 22 vasten verdeeld 7 vasten, daarna in de middelste 20 steken van de rest van de toer, dus eerst 10v, dan die 20 middelste waarin gemeerderd wordt, en dan weer 10v.
Ik hoop dat het zo duidelijker is? Heel veel succes!

Anoniem zei

Dag Angelique. Ik durf het bijna niet meer te vragen ,maar ik vind hem zo leuk!! Zou ik het patroon mogen? :-) met de groentjes? ?.. ik heb bijna nooit zo iets schattigs gezien.. missyfrizzy@hotmail.nl

Als het lukt.. super bedankt!!

Anoniem zei

Hallo, geweldig lief dat ezeltje met manden met groenten. Mag ik svp het patroon? Groetjes, Carine carinealphen@live.nl

Sonja zei

Beste Angelique,

Echt een prachtig ezeltje, ik sluit me bij de anderen aan. Ben net begonnen met een kerststal. Jozef en Maria zijn al bijna klaar. Dit ezeltje zou er prachtig bij passen. Zou je mij het patroon willen mailen? Ik durf het amper meer te vragen, want je krijgt al zoveel reacties. Mijn mailadres is sonja_uitterdijk@hotmail.com. Met een _ tussen voor en achternaam. Alvast bedankt.

Groet,
Sonja Uitterdijk

Anoniem zei

Beste Angelique,

Zou ik alstublieft ook het patroon mogen hebben? Ik zou het willen maken voor mijn beste vriend. Zijn bijnaam is Donkey en hij is dol op ezeltjes.
Hij heeft mij door een moeilijke tijd geholpen en dit zou mijn manier zijn om iets terug te kunnen doen.
Heel erg bedankt!
Mijn e-mailadres is: muskieto@hotmail.com

Met vriendelijke groeten.

Angélique zei

Dat heb ik wel geprobeerd, maar je mailadres klopt niet, dus als je even de juiste wilt sturen... ;-)

Anoniem zei

Vreemd. Probeer anders mochenama@hotmail.com
Heel erg bedankt!

Anoniem zei

Dank u wel! Ik heb het ontvangen!

Unknown zei

Hoi Angelique,

Wat een gaaf ezeltje. Heb je het patroon zelf geschreven? Ik zou deze erg graag haken. Zou ik het patroon misschien ook mogen? Ik hoor het graag.

Marian van Dijk
unieke2@gmail.com

Anoniem zei

Hallo
Ik heb alles gehaakt maar nu moet ie nog in elkaar en weet niet meer hoe de kop aan het lijf moet de snuit in de breedte of lengte,op de foto zie ik niet hoe die zit.

Angélique zei

De snuit van mijn ezeltje was dacht ik tamelijk rond, maar het als die van jou ovaal is, lijkt het me leuker in de breedte, maar dat is net wat je zelf mooi vindt. Succes!

Anoniem zei

hoi, dat ezeltje is echt super tof vooral omdat je het patroon zelf hebt gemaakt dat kan ik nog niet dus ik hoe het nog bij andere patronen zou je het van dat ezeltje kunnen doorsturen.
het adres is claeys.laridon@gmail.com
alvast bedankt

Angélique zei

Het patroon van het ezeltje is niet van mij, alleen de manden met groenten ;-)
Ik zal je het patroon doorsturen.

Anoniem zei

Ik zit echt te knoeien met het aannaaien van de poten,de kop is klaar,maar nu de rest nog en zie niet goed wat de voor en achterkant is,hahaha alle delen liggen nu los in een gehaakte mand.

groetjes Anke

Anoniem zei

Hallo Angélique, echt een leuk ezeltje. Zou je mij het patroon kunnen mailen naar shelleywitte@icloud.com.

Groetjes shelley

Anoniem zei

Dit Ezeltje is echt te lief!! Ik zou het dan ook erg leuk vinden om hem zelf te haken. zou je mij het patroon misschien ook willen mailen?? mijn e-mail is: nadinehazenberg@ziggo.nl alvast heel erg bedankt!

vriendelijke groet, Nadine

Anoniem zei

beste Angelique,

ik vind het ezeltje heel erg leuk.
mag ik het patroon van de mandjes en de groente?

alvast bedankt
Silvia

lensil@caiway.nl

Anoniem zei

Dag Angélique,
Ik ben al een paar keer op jouw blog wezen kijken. Héél erg leuk !!
Je ezeltje heb ik al lang geleden uitgebreid bewonderd...
En nu zie ik, dat je het patroon met ons wilt delen. En dat je het patroon voor de manden met groenten zèlf gemaakt hebt...
Fantastisch ! Bravo !!
Zou je mij de patroontjes ook willen toesturen ?
Het idee zo iets leuks voor mijn kleinzoon te kunnen maken, geeft mij de haakkriebels !
Alvast héél erg bedankt.
Hartelijke groet,
Ellen
frella83@gmail.com

Diana zei

Kunt u een kopie sturen naar mij te behagen?
Ik ben ook blij met de ezel in haken! Ik zag net je blog. Ik kom uit Mexico, Noord-Amerika. Tekst vertaald in google, is hoop goed begrepen.

Groeten, Diana. Mijn e-mail is diana7fuerte@yahoo.com.mx
...
ESPAÑOL
Puede enviarme una copia a mi también por favor?
Yo también estoy encantada con el burro hecho en crochet! Acabo de ver su blog. Yo soy de Mexico, América del Norte.

Saludos, Diana. Mi correo es diana7fuerte@yahoo.com.mx

Anoniem zei

HOi Angelique,

Erg leuk dat ezeltje met het mandje met groente!
Zou ik het patroontje van het ezeltje en van het mandje mogen hebben?

Bedankt.

Danielle
datzegiktoch@gmail.com

Kimmi_93 zei

Hallo Angelique,

wat een super schattig ezeltje! Ik ben zelf net als jouw vader he-le-maal gek van ezeltjes. Ik was net brei- en haakpatronen op aan het zoeken voor ezeltjes toen ik hier uitkwam.. Zou je mij misschien het patroon van dit ezeltje willen doorsturen als het niet teveel moeite is?
Ik ben trouwens pas een beginner (ben pas 20 dus nog niet veel tijd gehad om ervaring op te doen haha) dus ik hoop dat het me gaat lukken om dit ezeltje te maken :)

groetjes,
Kim

k.goessens93@gmail.com

Anoniem zei

Super leuk! Zou je mij het patroon willen mailen patriciastrampel@gmail.com

Groetjes

* Marinda * zei

Ooh wat een superschattig ezeltje, zeker met die bepakking op zijn (of haar?) rug.

zou je het patroontje met mij willen delen? Ik heb als je wilt ook wel wat te ruilen.

groetjes,

knutselmar@zeelandnet.nl

Anoniem zei

wat is hij schattig.
was in een oogopslag verliefd.

zou ik het patroon van je mogen om hem zelf ook te maken

groetjes ryanne

ryannemethorst@gmail.com

Anoniem zei

Wat een schattig ezeltje, wil hem graag proberen te maken, zou ik het patroon van je mogen hebben?

Anoniem zei

sorry nooit eerder gedaan vergeet mijn e-mail adres. Bedankt alvast voor de moeite.
hartelijke groet Victoria.
victoriae@kpnmail.nl

Anoniem zei

Hoi Angelique, 14 augustus 2013

Zou graag het patroontje ontvangen van het schattige ezeltje. Bijvoorbaat mijn dank.Hartelijke groet.

victoriae@kpnmail.nl

Anoniem zei

Hey Angelique

Wat een prachtig ezeltje! Hij is echt super mooi. Ik ben al dagen op zoek naar een mooi patroontje van een paard of ezeltje. Zou je het mij ook willen doormail

reiterhof@hotmail.be

alvast bedankt!!!

Greetz

Unknown zei

Hoi Angelique,

Wat een ontzettend lief ezeltje!!
Dat ik die nog niet eerder tegengekomen ben....
Ik zou heel graag het patroon willen ontvangen. Als dat mogelijk is.

sabina72@ziggo.nl

Groetjes Sabina

Anoniem zei

hoi Angelique

Ik ben al lang opzoek naar een patroon van een ezeltje voor mijn schoonbroer is er zot van
zou het mogelijk zijn om het patroontje op te sturen

tamaradepoorter@hotmail.com
dank u bij voorbaat

Unknown zei

hallo Angelique,
Zou ik van jou alsjeblief ook het patroontje mogen hebben dan heb ik mijn kerststal kompleet.bij voorbaat harstikke bedankt,..mijn e-mailadres is pj.peeters@telfort.nl

Unknown zei

Hey,

Kan ik het patroon ook krijgen?

bo @ reibo . be

Anoniem zei

Hallo Angelique
Ook ik zou graag het patroon van het ezeltje met mandjes willen ontvangen.
Bij voorbaat dank.
julia@verbaten.com

Anoniem zei

Hoi Angelique,
Graag zou ik ook het haakpatroon van het ezeltje willen ontvangen,
Ik vind hem een van de mooisten die ik kan vinden op internet.
Graag zou ik hem willen maken voor een vriendin die gek is op ezels en er 3 in het weiland heeft staan.
Mijn adres: tinedevries@hotmail.com

Anoniem zei

Hoi Angelique,

Allereerst de beste wensen voor 2014. Graag zou ik het patroon willen van het ezeltje met haar manden. Ik vind het zo schattig en zou hem graag maken voor mijzelf. Ik maak meer beesten en vindt dit erg leuk om te doen. Alvast mijn hartelijke dank.
Mijn email is : vera.joon@upcmail.nl

Unknown zei

hoi angelique
hier angelique .. ik zou graag dat patroon willen krijgen van je .
kei gaaf. zoals wij hier in brabant zeggen..
angeliquemulder2@gmail.com

Anoniem zei

hoi angelique
hallo ik zou graag uw patroon willen krijgen van u.
mocht u meer patroontjes kunnen missen ik hou me graag aanbevolen.
ik kom uit zutphen

mvandalen@upcmail.nl

Anoniem zei

Hallo Angelique

Had een vraagje ik wil graag het patroon van de ezel waar kan ik die krijgen. graag u reactie lvanhengel@online.nl MVG Angelique van hengel.

Anoniem zei

nou ik dat patroon mogen? lida_heutink@outlook.com

Hendria zei

hi ,,, could I please get a pattern
chapman_72@hotmail.com

Thank you so much.

Unknown zei

ik vind hem super.
patroontje naar miecan@hotmail.com aub
alvast bedankt

jbkazooty zei

Please may I have a pattern for this very adorable donkey. Please email me the pattern in English if possible. jbkazooty1@hotmail.com

Thank you,
J.

jbkazooty zei

Please may I have a pattern for this very adorable donkey. Please email me the pattern in English if possible. jbkazooty1@hotmail.com

Thank you,
J.

Anoniem zei

Dank je wel voor de patroon van mandjes en groente

Super je ze gemaild hebt

Ezeltje wordt voor mijn moeder

Unknown zei

Me emcamta el burrito es adorable si puedes pasarme el patron en ingles te lo agradeceria
mi correo es kokayyo@hotmail.com

Rika zei

Hallo Angelique,Bedankt voor je patroon. Hij staat op mijn BLOG en facebook.
Geweldig resultaat. En....wat een prachtig blog heb je.

FedericcaSu zei

angelique, adoro donkey, é lindo!. ficarei muito feliz em receber o padrão dele como esta na foto, com seu carregamento, ele é lindo demais.sou do BRASIL, não sei nada de seu idioma, se for possivel escrever em espanhol, entenderei mais o padrão. muito obrigada pela atenção a mim dispensada. kharin kharinfuchs@gmail.com porto alegre-rs-Brasil

mami zei

Kedves Angelique!Nagyon tetszenek a munkáid és szeretném ha elküldenéd nekem a szamár mintát.email cseliildi@gmail.com Köszönettel:Ildikó

mami zei

Kedves Angelique!Nagyon tetszenek a munkáid és szeretném ha elküldenéd nekem a szamár mintát.email cseliildi@gmail.com Köszönettel:Ildikó

Angélique zei

Geen idee wat hier staat, zelfs niet wat voor taal dit is.

Angélique zei

Sorry, heb geen Portugees of Spaans woordenboek in huis

Unknown zei

Hola me encanta su burrito con la cesta de fruta, me pordria enviar el patron porfavor. gracias. email:bea.vaello@gmail.com

Angélique zei

I'm sorry, I do'tn understand your language.

Anoniem zei

Ik zou heel graag het patroon van het ezeltje ontvangen. Hij is echt zo schattig! Helaas klopt jouw mailadres niet, anders had ik het via de mail gedaan. Mijn mailadres is vera.vms@hotmail.com
Bedankt alvast, gr Vera.

Unknown zei

Wat een super lieve ezel!! Knap werk hoor :)

Liefs,
Stefanie

patricia zei

hij is heel mooi en hij is ook zo schattig

Unknown zei

Mooi ezeltje patroon zou ik ook wel willen

Anoniem zei

Via facebook las ik over een patroon van een ezeltje dat ik hier zou kunnen krijgen. Het is al wel lang geleden dat u dit maakte maar kan dit nog? Vriendelijke groet, Thea, ivoorwit at gmail punt com

Angélique zei

Beste dames, ik wil jullie met alle liefde het patroon sturen, maar dan heb ik wel jullie mailadres nodig. In het bovenstaande blogbericht kunnen jullie lezen hoe jullie aan het patroon kunnen komen.

Anoniem zei

hoi Angelique,
Ik ben helemaal weg van ezels en helaas heb ik nu geen ruimte voor echte ezels. Hopelijk komen mn dromen uit voor echte ezels in mijn 3 jaren plan.
Zou ik tot die tijd mogen genieten van de knuffel ezels? Heb je een patroon wat je zou willen delen met info@labopstap.nl

Alvast bedankt!
Groetjes, sabine

Unknown zei

Can I please have the donkey pattern.Hes so adorable. My email is Melindawsed99@yahoo.com thank you for yoyr time

Unknown zei

Melindaward99@yahoo.com sorry about that

Fialex zei

Je suis triste car j'ai envoyé plusieurs emails en suivant vos conseils pour l'Äne de mon père et à chaque fois il est refusé.
Voici mon message
Fialex Justine
03:07 (Il y a 5 minutes)

À angeliquedelti
Bonjour ,je suis une personne souffrante et je ne sais pas dormir la nuit car je suis handicapée alitée avec des douleurs récalcitrantes au quotidien je vous explique mon état parce que je n'ai pas d'horaire pour écrire et le net en occupant mon esprit dévie la douleur .Grâce à Pinterest je suis arrivée vers votre site où se trouve votre magnifique création que vous proposez en faisant la demande par le biais d'un email .
Je serai tellement heureuse si je pouvais le recevoir et je vais profiter pendant que je suis sur votre site voir si je peux m'abonner .

D'avance je vous remercie.

Très cordialement
Monique Timmerman.
PS à très bientôt si je pouvais recevoir le tout je serai ravie ,d'avance je vous remercie pour votre gentillesse et votre générosité.
Monique

Angélique zei

Beste Monique, ik begrijp geen Frans, heb de vertaler aan het werk gezet, maar begrijp nog steeds niet alles. Ik denk dat u een verkeerd mailadres hebt (mogelijk mist de n, het is angelique deltin). Ik heb geen mailadres van u en kan dus ook geen mail terugsturen. Het patroon van het ezeltje is in het Nederlands, als u dat wilt hebben, kunt u toch het beste een mail sturen, want zo kan ik niets versturen. Met vriendelijke groet, Angélique

Fialex zei

Oh oui si je peux recevoir en email cela me ferait rand plaisir.
Merci pour avoir répondu si rapidement.
Voici l'adresse
monique200345@hotmail.com

Anoniem zei

Unfortunatly ,I couldn't send you amessage please could you send me this pattern.I love it!

Lezer zei

Bedankt voor het patroontje

sabse zei

it´s sooo sweet :) can i have the plattern ??

sabse.21.1991@googlemail.com

Anoniem zei

hoe kan ik aan dit patroon komen wil graag voor mijn dochter haken ze is verlief op ezels

Anoniem zei

waar kan ik het patroon vinden van de ezel groetjes jet

Angélique zei

Beste mensen hierboven, u kunt aan het patroon komen door mij een mail te sturen, zoals in de blogpost beschreven staat, dan heb ik een mailadres waar ik het bestand naartoe kan sturen ;-)

alisa zei

please give me your pattern to mail: dtthuyen@gmail.com.
Thank you so much!!

Unknown zei

Could you please give me this pattern, thank you so much.
My email is huonghtn96@gmail.com

JHONATAN zei

Por favor podria compartir el patron del burro. Le agradezco de antemano. Saludos desde Perú. Mi correo edithcorderom25@gmail.com

Anoniem zei

Zou ik het patroon kunnen krijgen van het ezeltje....

Anoniem zei

Mijn emailadres is winnyreeskamp@hotmail.com ff vergeten alvast bedankt voor het patroon van het ezeltje

Anoniem zei

Hoi Angelique graag zou ik de patroontjes van je ontvangen zowel van het ezeltje als de groentemanden met inhoud. Mijn adres is anja196113@gmail.com alvast hartelijk bedankt

Unknown zei

wat een leuk ezeltje .zou ik het patroon van u mogen .
Heb net geprobeerd om u een email te sturen maar hij stuurt mij het bericht weer terugg naar niet verzonden en dat u adres niet klopt .

Angélique zei

Beste ..., dan heeft u het adres niet goed getypt. U vindt het mailadres in de tekst van dit blogbericht, maar zoals er bij staat moet u geen spaties ertussen typen (dit heb ik zo gedaan om misbruik van mijn mailadres te voorkomen). Zonder uw mailadres kan ik u geen bestand sturen.

camille zei

Hi! My dad wish to have one too, could You send me the pattern? Thank You in advence. Camila.amber@Gmail.com

Anoniem zei

Hello, when I saw your donkey I immediately fell in love. Could you please be so kind and send the pattern to me. Thank you so much. Nadine.hansen@t-online.de

Unknown zei

Ik zou heel graag het patroon van de ezel willen hebben. Alvast bedankt

Angélique zei

Zoals onderaan in het blogbericht vermeld staat, wordt het patroon ivm copyright niet meer gedeeld.

Unknown zei

Is daar ñ kaans dat ek die patroon iewers kan koop dis die mooieste donkie ooit?

Angélique zei

Als het goed is niet, want dat zou schending van de copyright zijn.

Unknown zei

Kan ek dan een donkie koop?

Angélique zei

Nee sorry, ik haak niet op bestelling, dat werkt voor mij niet.

Pascale zei

Hoi Angelique,
Zou ik aub het patroon kunnen krijgen van dit ezeltje? Ik wil hem graag maken voor een vriendin die van ezels houdt. Mijn mail adres is gelukspopje3@gmail.com.
Met vriendelijke groet, Pascale

Angélique zei

Zoals onderaan dit blogbericht staat, wordt dit patroon niet meer gedeeld ivm copyright